Čištění motoru vodíkem od karbonových usazenin 

MOBILNÍ DEKARBONIZACE VODÍKEM MOTORU V LIBERECKÉM KRAJI

Obnova výkonu

Obnova síly motoru

Snížení spotřeby

Snížení emisí

Co je to karbon?

Nedílnou součástí provozu moderních motorů je i vytváření uhlíkových usazenin na jeho vnitřních částech. Tzv. karbon vzniká při nedokonalém spalování a je tvořen ze zbytků spáleného i nespáleného paliva a částeček oleje.

Karbon se usazuje prakticky na všech vnitřních částech motorů. Kritickou částí je spalovací prostor uvnitř válce, především pak jde o ventily, ventilová sedla, dno pístu, pístní kroužky a trysky vstřikovačů. Mimo pracovní prostor válce

se karbon usazuje v sacím vedení, turbodmychadlu, ve výfukovém systému a jeho částech jako jsou katalyzátor, filtr pevných částic (DPF) a systém zpětného vedení spalin (EGR) atd.

Působíme po celém 
Libereckém kraji

Karbon je tichým zabijákem motoru a dalších systémů Vašeho vozu.

VYČISTÍME
Váš motor, aby byl opět ve skvělé kondici.
Odstraníme škodlivý uhlík bez složité, drahé a nebezpečné mechanické procedury.

Výhody jsou okamžité, znatelné a dlouhodobé.

Ověřeno v reálném provozu i následnými zkouškami a měřením.

Obnovení
výkonu a síly motoru

Dekarbonizací motoru obnovíme ztracený výkon motoru vozidla, zajistíme hladší chod, stejně jako jeho tišší chod.

Výrazné snížení emisí

Dekarbonizace výrazně snižuje škodlivé emise motoru a může také přispět ke splnění emisních limitů Vašeho auta.

Zabraňte nákladným opravám

Zvyšování emisí uhlíku vede k potenciálním nákladným problémům s díly motoru, jako jsou ventily EGR, DPF, turbosoustava, sběrné potrubí a vstřikovače. Dekarbonizace napomáhá nákladné opravy těchto součástí výrazně eliminovat.

Snížení spotřeby paliva

Usazení karbonu v motoru může také výrazně zvýšit spotřebu paliva. Čištěním dosáhneme odstranění karbonu z motoru a tím obnovíme efektivitu spalovaní.

Dekarbonizací motoru vyčistíte tyto součásti.

Dekarbonizací motoru prodloužite životnost klíčových a drahých současní motoru, zlepšíte chod a další vlastnoti motoru.

Vstřikovače

Prodlužte životnost vstřikovačů a snižte spotřebu.

Turbo

Zvyšte plnící tlak na hodnoty nového turbodmychadla.

EGR Ventil

Zvýšíme průchodnost EGR systému odstraněním karbonu a vyhnete se jeho výměně.

DPF / FAP

Odstraníme úsady z DPF filtru, zvýšíme jeho účinnost.

Obnovení výkonu a síly motoru

Katalyzátor

Zvyšte účinnost katalyzátoru a snižte zásadním způsobem EMISE.

Ventily

Odstraníme nánosy karbonu ze sacích a výfukových ventilů.

Písty s hlavou válců

Odstraníme karbonové úsady z celého spalovacího prostoru.

Lambda sonda

Zbavte se nánosů karbonu na lambda sondě a obnovte její správnou funkci.

Cena dekarbonizace

Kompletní dekarbonizace motoru s jedním sáním trvá 60 minut, s motory V6, V8,… je doba čištění 120 minut.

Kompletní čištění

Motoru všech osobních vozidel:

2 199 Kč

Kompletní čištění

Motoru s dvojitým sáním (V6, V8, …):

4 299 Kč

Co na to říkají naši zákazníci?

Land Cruiser V8
Land Cruiser V8
Read More
Snížení spotřeby až o 3 litry, klidnější běh motoru a snížení reakční doby plynového pedálu.
Martin
Martin
Read More
Neskutečný bordel v motoru byl vyčištěn a po jedný procedůře dekarbonizace jsem poznal rozdíl na zvuku motoru a reakční době plynu... doporučuju.
David
David
Read More
Po dekarbonizaci mi diagnostika přestala hlásit chyby, vyčistilo se tím DPFko, egr a i trubo se krásně protáhlo. DPFko se vyčistilo až o 40%...
Honza
Honza
Read More
Prostě pecka, hodnotim velice kladně, přestalo pískat turbo, auto táhne i na čtvrtý kvalt opět a já si jen užívám klidnou jízdu.

Jak naše dekarbonizace probíhá?

Vy zavoláte a my přijedeme!

Karbon – tichý zabiják Vašeho motoru.


Karbon se pomalu vkrádá do Vašeho motoru a postupně se ukládá na většině jeho důležitých součástech. Proces je pozvolný a závisí na režimu provozu vozidla, kvalitě paliva, intervalech výměny oleje, celkovému nájezdu kilometrů a jiných faktorech.


Problém výrazněji pocítíte až v případě, že motoru dynamicky klesne výkon, ztratí sílu, zvýší svojí hlučnost, projeví se nadměrná kouřivost, dojde k chybné funkci některé z jeho součástí, nebo se na palubní desce se objeví kontrolka motoru a vozidlo přechází do nouzového režimu. Přičemž motor nemá senzor, který by na tento zhoubný proces upozornil.

Rozdíly před a po dekarbonizaci